عروسک کوشولوی ماعروسک کوشولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

سنا پاپلی

شیطونک شیطون من

1392/10/24 22:17
نویسنده : مامان ....je30....
433 بازدید
اشتراک گذاری

تومرایادکنی یانکنی

          باورت گربشود ، یانشود

                      ....حرفی نیست ....اما.....

                                           نفسم میگیرد...درهوایی 

                                                                 که نفس های تو نیست....

عاشقتم قندعسل

 

موطلایی مامان سلام....

بمیرم واست الهی....

ازروزیکه چاردستوپامیری....همش داری به این ورواونو میخوری....میدونی هنوعادت نکردم به ورجه وورجه هات....شایدم هنوباورنکردم که توبزرگ شدی....

امروزازصب چن بار زمین خوردی چن بارم چیزی روانداختی روخودت...هربارم که گریه کردی من دلم ریش شدومیخاستم بمیرم که تواینجوری اشکات گوله گوله نریزه.....اینم نتیجه فضولی هاته.....

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

F@eZe
24 دی 92 23:29
آخ بمیرم کوچولو××××× چکارمیکنی تو؟!! ولی اشکال نداره.تازمین نخوری بزرگ نمیشی زمین خوردن جزو مراحل رشدانسان هاست. خخخخ لامصب خیلی دانام من
مامان ....je30....
پاسخ
ذارت بل بی ام اونجه دامبه چکارهکانم تره
مامانی هیما
25 دی 92 12:36
قربونش بشم چی شده سرش به کجا خورده این عسل دختر، مامانی جون هیما هم از وقتی چهار دست و پا میکنه هی فضولی میکنه
مامان ....je30....
پاسخ
آخی...بیچاره ماکه همش باید این ور واونودنبالشون بدوییم
مامان بهار،مهرنگار
25 دی 92 17:49
مواظب باشه مو طلایی عکس اولی قشنگ بود
مامی آنا
26 دی 92 18:18
عزیزم ممنون که به وب دختر من اومدین.من شما را با افتخار لینک کردم
مریم مامان یسنا
26 دی 92 20:12
وای خیلی سخته باید خیلی مواظب باشی،من و شوهرم هم همش مواظبیم یسنا نیوفته ولی با این وجود این چند وقته زیاد سرش خورده این ور اون ور در ضمن عزیزم شما لینک شدی
♥...گل پسر...♥
26 دی 92 22:03
ایشالا زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه
مامان راضیه
26 دی 92 23:47
سلام دوست عزیز ممنون که سر زدید بهمون شما هم دختر خیلی نازنازی دارید بمیرم چه قرمزشده سرش ولی بچه ها همین جوری بزرگ میشن دیگه مواظبش باش کم کم کارای خطرناک تری یاد میگیره باافتخار لینک شدید
حدیث مامان آرش کمانگیر
27 دی 92 13:06
به به سنا پاپلی ناز گوگولی.چرا اینقد دل مامان جونت رو ریش می کنی.ولی اشکال نداره مامانش.بزرگ بشه یادت می ره
هستی وداداشش هیربد
29 دی 92 12:48
سلام عکسای دخترتون رو دیدم ماشالله خیلی نازه خدابراتون نگه داره این عروسک موطلایی رو پیش ماهم بیاین خوش حال میشیم
مامان آرلا
29 دی 92 19:05
عزیزززززززم چه شیطونه خانم طلا
مامان شایان
30 دی 92 1:02
ممنون که به وبلاگ شایان سر زدی!با کمال میل لینکت کردم.مواظب مهرسنا کوچولو باش!
مامی آنا
30 دی 92 3:21
به جمع دوستان آنا خوش اومدی سنای عزیزم-مامانش ببخش من فکر کردم وب ثنا را به اد لیستم اضافه کردم اما متاسفانه فراموش کرده بودم
ناهید مامان آراد
30 دی 92 9:15
نازی ممنونم که به من سر زدی آراد بیمارستان مسعود به دنیا اومد توسط دکر حاجی صادقی همشهری عزیز دختر نازی داری مبارک باشه
مامان آرسین
30 دی 92 21:01
مامانی، بچه تا زمین نخوره که بزرگ نمی شه. خدا براتونحفظش کنه.
دنیا
1 بهمن 92 19:11
سلام رفیق چطوری؟ وروجکتم مثل خودت شیطونه،ماشاا.. چه نازه بازم عکسای جدید ازش بذار.بوس بوس
ماهان
2 بهمن 92 13:44
سلام سنای عزیز وبلاگ قشنگی داری خدا برای پدرومادرت نگهت داره. همچنین سایه اونها هم همیشه بالای سرت باشه. ممنون که به وبلاگ من سرزدی دوست خوبم خوشحال میشم بازم بیای .
مامان رادمان جون
2 بهمن 92 16:30
واقعا خدا باید نگه دار کوچولوهای ما باشه ما که هر قدر حواسمون جمع کنیم بازم دسته گل به آب میدن خدا نگه دار مهرسنا جون باشه
رویامامان مرصاد
4 بهمن 92 17:31
هزارماشالله چه دخمل نازیه
مامان ماهان
5 بهمن 92 0:21
حیلی نازی عزیزم اگه با لینک موافقی بیا پیشم
مامان بهار،مهرنگار
7 بهمن 92 0:27
کوووووووجایــــــــــــــــــــــــی؟کسی نیست.دلم تنگ شده
F@eZe
9 بهمن 92 13:45
سلام جو! موزیک ویدئو تردید سیاوش رو دان کردی؟ شفتی وجیگی بازی می باشد!
♥...گل پسر...♥
9 بهمن 92 14:56
ایشالا عروسیش
مامانی هیما
13 بهمن 92 11:52
نیستی عزیزم خوبی دخمل گلت خوبه
لاله
27 بهمن 92 23:11
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سنا پاپلی می باشد