عروسک کوشولوی ماعروسک کوشولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

سنا پاپلی

روزهایی ازدلتنگی های کودکانه

1392/12/3 12:31
نویسنده : مامان ....je30....
267 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگم امروز 9ماهت تموم شده ووارد10ماهگی شدی....مبارکت باشه....واقعاکه خیلی زودگذشت انگارهمین دیروزبود که منوبابایی روزشماری میکردیم واسه دیدن چشمای نازت....اماحالا10ماهه شدی.....

پاپلی این روزاخیلی بی قراره باباجونشه....هرمردی روکه میبینه خودشوولومیکنه توبغلش...وقتی بابایی باتلفن باهات حرف میزنه میخندی وفقط سکوت میکنی وبه گوشی نیگا میکنی.....راستش خیلی ناراحت میشم میبینم سنا تااین حد دلتنگ باباشه...دلم میخواست این دوری روحس نکنه یاحداقل کمتر حس کنه.....

فقط5روزمونده تااومدن بابامصطفی.....هووراااااااااااااااااااااااا

چن روز پیش باعمه جونیارفته بودیم خرید....توخیلی اذیت میکردی...منم که دیگه خسته شده بودم اومدم نشستم توماشین تاهمه ازخرید برگردن وبریم خونه...تواین فاصله منوتوباهم رفتیم به یه تفریح مادرودختری.....

یه پارک نزدیک مجتمع وارکاناس...منم تصمیم گرفتم توروببرم اونجا...اولش رفتیم دکه ی توی پارک وواست ویفرگرفتم...آقای فروشنده کلی نازت کردآخرشم گفت خانوم ببخشیدمیشه لپشو بکشم....کلی خندیدم ....

بعداومدم وسوارتابت کردم.....نمیدونی چه کیفی کردی....تنها چیزی که برام خیلی عجیب علاقه ی وصف نشدنی تو نسبت به بچه های دیگه س...حتی ازخودت بزرگتر....هرجایی هربچه ای روکه ببینی کلی هیجان زده میشی وبرای بغل کردنش بی طاقت....

اون روزم ازدیدن هیچ بچه ای دریغ نکردی...به همه طرفت نیگا میکردی....کوچولوی قشنگم ...کاش هرگزبزرگ نشی وهمین قدی بمونی....من ازدیدنت سیرنمیشم....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامانی هیما
30 بهمن 92 14:32
قربونش بشم که دلش تنگ شده
مامان ....je30....
پاسخ
فدات خاله جونی
ساغر مامان لاوين
30 بهمن 92 20:18
عزيزم ٩ماهگيت مبارک عروسک ناناز,ايشاللّه ١٢٠ساله شي,به قول شاعر دلت شادولبت خندان بماند برايت عمر جاويدان بماند خدا را ميدهم سوگند بر عشق هر ان خواهي برايت ان بماند.بوس بوس
مامان ....je30....
پاسخ
مچکرم خاله ی مهربونم
لاله
1 اسفند 92 1:23
سلام عزيزم. خوشحالم كه تا 5 روز ديگه مهرسنا باباش رو ميبينه.. البته ما هم انشالله 7م هم برميگرديم شيراز. عزيزم من هم شما رو لينك كردم. راستي به مهرسناجوونم ويفر ميدي؟ من كه خيلي ميترسم بهش نون و بيسكوييت رو بدم. حالا كجاشو ديدي هرروز بامزه تر از روزاي قبل. اين روزها قشنگن و ميگذرن. دلمون نمياد اين روزهاي قشنگ رو از دست بديم .
مامان ....je30....
پاسخ
آره عزیزم...خوب میخوره...هردفه هم 2تاکامل میخوره....ویفرازبیسکویت خشک خیلی بهتره....زودخیس میشه
F@eZe
1 اسفند 92 7:56
tab bazi kardi noo noo? Fadat ...
مامان ....je30....
پاسخ
پس چی فک کردی....تازه عکسم دارم
مریم مامان یسنا
1 اسفند 92 14:22
نه ماهگیت مبارک عزیزم من که احساس میکنم همه چی دور تند شده انگار همین دیروز بود که دخترمو واسه اولین بار بغل کردم چه قدر زود گذشت
مامان ....je30....
پاسخ
دقیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییقا...این ینی تابه خودمون بجنبیم پیرشدیم رفت.....
سمیه
2 اسفند 92 9:06
مامان ....je30....
پاسخ
مابیشتر...
مامان رادمان جون
3 اسفند 92 0:07
خوشگلم 10 ماهگیت مبارک
مامان ....je30....
پاسخ
مچکرم خاله جونی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سنا پاپلی می باشد