عروسک کوشولوی ماعروسک کوشولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

سنا پاپلی

میلاددوباره ی تنم

1393/3/2 19:50
نویسنده : مامان ....je30....
499 بازدید
اشتراک گذاری

 

تنها چیزی که لذت شکوه بارش را

کامل می کند

نگاه اردیبهشتـیـــــه توست که بی هوا

از چشمان آفتابی ات

به دیدگان مشتاق من

می نشیند....

 

 

Birthday Balloons picture

عروسک طلاییه من تولدت مبارک...

 

ماتازه ازمرخصی برگشتیم خونه به زودی عکسای تولد دخترمومیذارم.....مامانای دوس داشتی ممنون بابت تبریکاتون

مرور روزهای باتوبودن

روزاولی که گرمای تنت روحس کردم

روزایی که منم باتوبزرگ شدم

...وحالاتولدیک سالگی چراغ خونمون

خلاصه نذاشتی یه عکس خوب ازت بندازم اونم بااین لباسی که خودم برات دوختم

 

هدیه ی منوبابایی...باقی هدیه هام مبالغی بود که خاله جوناوعمه جونازحمت کشیدن

تموم طول تولدت درحال نق زدن بودی...هدیه توکه گرفتی انگارخیالت راحت شد...بعدشم لباساتوعوض کردم وخابوندمت...

عزیزم امسال به خاطر عزاداربودنمون نمیشدتولدخوبی برات بگیرم....واسه همین تولدت ازنظرخودم خیلی خنک

بود...قوربونت برم قول میدم سالهای بعد تولد خوبی برات بگیرم....

ازبابایی هم به خاطرتموم زحمتاش تشکرمیکنم...تموم سعی شومیکنه توخوشحال باشی ملوسکم....

پسندها (8)

نظرات (9)

مامان اعظم
2 خرداد 93 22:42
تولدت مبارک عزیزم.... مامانی دو سه ماه برنامه ریزی می کنیم واسه تولد همه چی رو یک ساعت تموم میشه
مامان ....je30....
پاسخ
دقیقا....درست قبل ازاومدن مهموناپشیمون شدم که چرایه تولدسه نفره واسش نگرفتم
مامانی هیما
4 خرداد 93 12:01
قررررررررررررررررررررررربونش بشم تووووووووووووووووووووووولدددددددددت مبارک فررررررررررررررررررشته کوچولو وووووووووووووووووای چه لباسی پوشیده چقدر ناز شده
مامان ....je30....
پاسخ
ممنون خاله جون
معصومه
4 خرداد 93 17:10
ای جوووووووووووووونم . خیلی ناز شده لباسش چ قد نازه از همه مهمتر مهرسنای عزیزم چ خوشگل شده اخ من فداش بشم دلم براتون تنگ شده تولدت مبارک
مریم مامان یسنا
4 خرداد 93 23:00
تولدت مبارک عزیزم لباس مهرسناجون هم خیلی خوشگله، دست مامانی درد نکنه
مامان ....je30....
پاسخ
ممنون مامانی
مامان بهار
6 خرداد 93 12:28
عزیزه دلم.چقدر پیراهنت بهت میاد.جشن میلادتو تبریک میگم.
مامان ....je30....
پاسخ
مرسي بهارجون
رضا وساغر
8 خرداد 93 0:35
Tavallodet mobarak khanoom khanoomaa booooos
مامان رادمان جون
9 خرداد 93 2:45
مهرسنا جونم با اون لباس خوشگلت تولدت مبارک انشالله جشن 120 سالگیتو مامانی جشن بگیره عزیزدلم
مامان ....je30....
پاسخ
ممنون خاله منصوره
لاله
9 خرداد 93 18:34
سلام مهرسنا جوونم تولد مبارک عزیزم. ایشالله 1000 سال زنده باشی . ایشالله روزی برسه به زودی زود عکسای دانشگاه و عروسیت رو بزاری و ببینیم. مامان مهرسنا ما هم بخاطر عزادار بودنمون نتونستیم تولد مهدی جشن مفصل بگیریم. ایشالله سال بعد جبران میکنیم.
مامان ....je30....
پاسخ
مرسی عزیزم...ایشالا که همینطوره
دخترخاله فائزه
15 خرداد 93 0:34
عکس اولیو من گزفتماااا:دی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سنا پاپلی می باشد